måndag 31 oktober 2011

Sov hela natten....

Jag sov hela natten fram till klockan sex i morse men matte sa att hon vaknade så där en gång i timmen för att kolla om jag var orolig och behövde gå ut…..

Jag bryr mig knappast om att vi har gått in i normaltid, ja katterna bryr sig inte dom heller. Vi har ju våra rutiner som tar ett tag att ändra på……Matte tycker att det är helt onödigt med sommartid..och jag får hålla med, någon ändring av tider och rutiner vill jag inte veta av.....

Matte åkte iväg till datorkursen så hon var borta i några timmar. Jag märkte aldrig att hon gick för då sov jag....Jag fick jättemycket beröm som vanligt när hon kom hem för att jag är så duktig.....kul verkligen....

Vi gick en lite längre promenad i det sköna vädret...Matte gillar inte att jag tar stenar och tuggar på. Hon plockar genast ut dem ur munnen på mig ......och jag försöker ta nya...

För övrigt har jag busat med Leo som vanligt........och så tränar vi en liten stund varje dag förstås.....Matte tycker att jag är duktig om än lite lättdistraherad....

Nu ska Jacinto och jag gå ut på en promenad igen.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar