fredag 28 oktober 2011

Trött.......massage

Idag har jag varit trött och sovit en hel del....Matte är också trött och inte blir man piggare av vädret säger hon fast jag fattar inte vad hon menar. För min del får det både regna och blåsa. Det är lika kul att komma ut ändå.....

Det har egentligen inte hänt något roligt alls idag. Jacinto och katterna verkar också vara trötta. De ligger bara och sover....Som vanligt har jag varit ute flera gånger idag men matte och jag tog en lite längre promenad efter lunch. Jag ville så gärna springa fram till varenda människa som jag såg men jag fick inte det för matte...Hon försöker få mig att gå fint i kopplet men det är inte alltid så lätt när jag ser så mycket skojsigt och intressant runt omkring oss.......

Rummet blev jättefint som Robban målade igår. Det tog hela dagen men han hann göra det klart...Idag jobbar Robban igen.......

Egentligen skulle han passa oss i helgen då meningen var att matte skulle ha en kurs i hundmassage. Nu blev den kursen uppskjuten så matte är hemma hos oss. Matte brukar massera mig och framför allt mina ben varje dag...Det är så himla skönt.......Det är jobbigt för benen att jag växer så snabbt.....

Trött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar