onsdag 15 februari 2012

Motorintresserad....


Jacinto och jag har varit ute och härjat i snön idag också. Jättekul förstås......men jag blev kopplad efter en stund för att en traktor körde runt och plogade upp all snö som har kommit sedan igår. Jag är lite för nyfiken på alla motorfordon för att matte ska känna sig säker när jag är lös.....Jag har varit intresserad av bilar och alla andra motorfordon sedan jag var riktigt liten. Inte så att jag springer efter dem men när det kommer en bil på vägen så stannar jag upp och tittar mycket intresserat på och efter den...I morse åkte den stora plogbilen här utanför och det var häftigt...Jag skulle göra mina behov men kom nästan av mig när plogbilen passerade förbi.......och snacka om att det var jättestora snövallar han plogade upp.....






Vi fick kvällsmaten lite tidigare idag och det var tur för jag var jättehungrig. Jag har sovit i ett par timmar så nu känner jag mig pigg. Vi ska snart gå ut igen.....men matte gillar inte att det har snöat ännu mer nu på eftermiddagen och blåser friskt gör det också.....Inte alls skönt tycker hon men mig gör det inget......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar