onsdag 26 oktober 2011

Sista medicinen............rolig promenad idag...

Idag tog jag sista sulfatabletten mot uvi men matte ska ringa till min veterinär i morgon och fråga om jag inte ska fortsätta behandlingen eftersom jag bara har varit "torr" i två dygn. Matte har medicin som räcker i en tiodagarsperiod till eftersom det inte fanns mindre förpackning. Mig kvittar det om jag fortsätter med medicinen. Huvudsaken är att jag får den i en köttbulle som vanligt....Har inte märkt att jag har fått någon medicin överhuvudtaget........


I morse hade jag lagt mig i Jacintos stora biabädd och då gick han och la sig i min korg men den är lite liten för honom.....
Ser verkligen obekvämt ut tycker jag....



Robbans bärgningsbil står på verkstad så han blev ledig idag och i morgon. Tyvärr snavade han över mig när jag låg på golvet i hallen och slog i foten så illa så att lilltån har svullnat upp ordentligt och gör skitont. Han kan knappt gå.....så nu haltar han också......Lustigt egentligen även om jag tycker synd om honom.....


Han och matte åkte iväg och köpte färg. Robban ska måla om ett rum här. Han börjar med det i morgon. Han säger att han inte vill ha min hjälp. Så otacksamt av honom.....


Var ute på en jätterolig promenad med Jacinto idag. Han är så himla cool. Det fanns massor att kolla på även om jag blev jätterädd för en tankbil som förde ett himla oväsen när den skulle köra förbi oss....


På promenad idag

Spännande dofter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar