tisdag 14 februari 2012

7 månader


Lika härligt väder idag....Jacinto och jag gick en längre promenad på förmiddagen. Vi busade runt i snön och hade kul förstås...

Jacinto har en pinne som jag vill ha... Undrar hur jag ska få tag i den???



Jag blev så himla trött så jag har sovit nästan hela dagen efter den utevistelsen, ja ända fram till kvällsmaten faktiskt.....Jacinto var också trött så matte har nog haft det ganska så lugnt och skönt i eftermiddag tror jag.....

Matte blev glad idag för nu funkar mobilen äntligen. Hon har varit utan mobilkontakt i tre veckor så hon hade en hel del samtal att ringa.....


Idag blir jag 7 månader gammal...Jag tror faktiskt att jag får något extra gott i kväll när matte ska kolla på hockeyn.....Hoppas kan jag ju göra i alla fall....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar