måndag 21 november 2011

Vill bara sova....

Jag har varit trött hela dagen. Matte har nästan fått släpa ut mig varje gång....Och jag åt inte upp all kvällsmat heller fast det gjorde inte så mycket för matte trodde att jag fick lite väl mycket mat...

Har alltså inte så mycket att berätta idag. Det har inte hänt så mycket egentligen.......Jag har ätit och sovit och varit ute på rastrundor......och sovit igen....Jag märkte inte ens när matte gick iväg med Jacinto på en längre promenad vid lunchtid....

Vi har inte tränat så mycket heller för jag orkade inte....jag har inte ens jagat efter katterna, jo men bara lite grann....Matte börjar nästan bli lite orolig ....så här trött var jag inte ens när jag var sjuk....Veterinären sa i och för sig att jag kunde bli väldigt trött och behövde sova nu när uvi:n och det ständiga kissandet var över.....Matte ska hålla koll på mitt allmäntillstånd säger hon...Vad hon nu menar med det????? eller kunde verkligen söndagens utflykt ta så hårt på krafterna....Jag är faktiskt nyvaccinerad och så byter jag tänder också så det kan nog inverka.......Hoppas att jag är piggare i morgon i alla fall......

Tycker att jag ser tjock ut på bilden men det är jag inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar