tisdag 15 november 2011

Är jättetrött.........

Jag är så trött, så trött......Matte var uppe före mig i morse. Jag ville sova vidare i stället för att gå ut på toa. Tror det tog en timme innan jag reste mig upp för att gå ut och kissa. Snabbt in igen för att käka frukost och så ut för att rasta igen......Då mötte vi en karl med  två jättestora svarta hundar...Först tänkte jag skälla på dem men jag kom av mig...Tänk om de hade blivit arga på mig......Nej, jag satte mig ner och kollade in dem i stället när de passerade förbi.......Matte sa att det var newfoundlandshundar, ja stora var dom i alla fall......

Jag skiver bloggen lite tidigare idag för matte ska åka iväg och ha kurs i "Första hjälpen för hundägare" och hon måste åka redan vid fyratiden......Matte säger att Jacinto och jag ska få vår kvällsmat tidigare idag bara för det...ja, inte mig emot.......Ja, jag slipper i alla fall vara helt ensam. Det känns mycket tryggare när Jacinto är hemma också....

Förstår inte varför jag är så trött? Matte såg blod i munnen på mig igår kväll och en framtand satt lite löst....kanske jag är på väg att få nya tänder och att jag är trött bara för det.....Vi får höra med veterinären i morgon........Hoppas att det inte finns några bakterier kvar i urinen i alla fall........Det har varit jobbigt det här....

Matte har precis kommit in. Hon och Jacinto har gått en långpromenad....Vi ska snart gå ut igen men jag ska vila en stund först......Jag haltar i alla fall inte alls så mycket nu.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar