onsdag 30 november 2011

Skönt att slappa......

Det har inte hänt så mycket idag.....Matte och jag har varit ute på några promenader. Vi tränade att gå fint i kopplet och så "stanna" förstås.....Det blåste rejält måste jag säga...Idag har jag inte haltat men frambenen viker sig ibland när jag går.......men även om jag har varit ute en hel del så har jag ingen vidare aptit...Åt varken upp frukosten eller kvällsmaten.....

Tycker att det är skönare att ligga i soffan och sova......



Egentligen skulle matte ha klippt mina klor idag men hon glömde bort det. Vi får ta det i morgon i stället....Matte vill klippa i dagsljus för hon ser så illa säger hon....låter ju vettigt tycker jag.....

Jacinto har varit dålig i magen idag så matte har fått rusa ut med honom flera gånger. Han brukar aldrig vara magsjuk eller sjuk över huvudtaget men han måste väl ha fått i sig något olämpligt.....

Nu väntar jag på kvällskexet. Det kan jag äta även om jag inte har någon aptit.....konstigt eller hur????


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar