fredag 11 november 2011

Haltar......mera mask.......trött....

Usch, jag haltar även idag... Matte blir orolig......Vi har bara gått korta rastrundor för att jag inte ska överanstränga mig......

Och det var mask i avföringen idag också så jag måste avmaskas om två veckor igen och sedan lär jag nog få göra det en gång till.....

Jag har sovit mycket idag. Det har Jacinto också gjort...Han la sig i min korg medan jag låg i soffan i stället. Jacinto brukar alltid ligga på golvet men det är kallt på våra golv så det var väl därför han la sig i korgen fast den är lite liten åt honom......Iris brukar lägga sig där. Hon gick fram till Jacinto men han morrade argt åt henne så att hon stack därifrån.......

Trött Jacinto....

Pandan sover alltid tillsammans med mig. Det är skönt att ligga utsträckt i soffa...


Jag har ätit kvällsmat och sedan gick Jacinto och jag en kort rastrunda efter det....Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu.....Får se om det går att reta någon av katterna men jag kan ju inte jaga dem som jag brukar nu när jag har ont i benet......Ska kanske be matte om lite massage.......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar