fredag 25 november 2011

Massor av mask igen......

Oj, oj, oj, det var massor av mask i avföringen i morse efter avmaskningen igår...Har bajjat ett par gånger till under dagen men då såg det inte ut att vara så mycket....Nu säger matte att jag måste avmaskas om två veckor igen....Det tar aldrig slut det här.......Inte undra på om jag är trött......

Matte gillar inte att jag inte vill äta men jag har ingen aptit...I morse fick jag till slut i mig det mesta av frukosten, lunchen hoppar jag över och i vanliga fall brukar jag vara hungrig när kvallsmaten serveras men inte idag....Jag åt väl hälften men då lurade matte mig igen. Hon hällde över det som var kvar i Jacintos matskål för han hade lämnat lite på botten som matte visste att jag skulle slicka upp och då käkade jag upp min mat också av bara farten......

Egentligen var jag för trött för att äta......Vi hade varit ute, Jacinto och jag tillsammans. Jag hade sprungit efter honom på ängen men inte någon längre stund ändå haltade jag ordentligt på vänster framben när jag kom hem.....Matte gillar inte alls att jag haltar efter minsta ansträngning....för ett par veckor sedan var det höger framben....Jag kan ju inte vila jämt......Nu lär jag väl inte få följa med på kursen på söndag är jag rädd......

Svårt att komma i fatt Jacinto


Trött efter dagens aktiviteter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar