onsdag 23 november 2011

Ingen aptit....

Ville först inte ha frukosten...tog några tuggor men hade ingen aptit....Matte fattade först ingenting men sedan gick det upp ett ljus för henne...Jag var kanske nödig även om jag hade varit ute på morgonen?....Och visst var det så och inte så lite heller...När jag väl gjort mina toabestyr och matte skulle gå ut med Jacinto så åt jag till slut upp maten........

En regnig och trist dag är det......Matte åkte iväg in till Nynäs och apoteket för att köpa Banminth. Jag ska avmaskas i morgon igen....Hoppas nu att jag inte har någon mer mask...De är så äckliga.......

Egentligen skulle matte ha putsat fönstren idag men det hade hon ingen lust med eftersom det har regnat i stort sett hela dagen......

Vi gick en längre promenad idag igen.....det finns så många spännande lukter som jag måste undersöka...Det blåste rejält så jag blev lite skraj av alla "konstiga" ljud som kom från småbåtshamnen när vi passerade........



Jag äter inte lunch längre för jag vill inte ha den men nu väntar jag på kvällsmaten...Är faktiskt lite hungrig......
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar