torsdag 17 november 2011

Har inte fått provsvaret ännu....

Matte och jag har väntat hela dagen på att veterinären ska ringa men hon har inte gjort det. Vi är så nyfikna på provsvaren.....Matte ringde till djurkliniken i kväll och fick då höra att veterinären ska ringa i morgon bittida. Vi får hoppas att hon inte glömmer det.....

Dagen har varit lugn och inget speciellt har hänt.. Matte är så förkyld och jättehes. Jag hör ju inte vad hon säger när hon kraxar så......Vi har gått korta rundor. En fågel satt i ett träd och skrek på mig när vi var ute vid lunchtid. Jag skällde på den men den skrek bara tillbaka...herregud så den lät, ja den retade mig faktiskt.....

Jag hade en så himla tur så när jag kom in efter rastrunda efter kvällsmaten så hade Jacinto lämnat kvar lite mat till mig. Det hör verkligen inte till vanligheten....så lycklig jag blev. Skålen blev så renslickad så egentligen skulle inte matte behövt diska den....

Nu har vi gått kvällsrundan och vi har fått kvällskexet så nu ska jag sova.....


Här smyger jag på katterna som sitter på fönsterbrädan och kollar ut. Tror att det är grannens katt som de ser....Den brukar gå där utanför varje morgon...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar