tisdag 29 november 2011

Beställt tid hos veterinären......ny säng....

Matte har beställt tid hos veterinären för att de ska kolla och röntga mina ben eftersom jag haltar så ofta.. Vi fick inte tid förrän nästa onsdag eftersom matte vill gå till en speciell veterinär och hon hade ingen tid förrän då.....

Vi hade sovmorgon i morse....I och för sig behövde jag gå ut och kissa klockan fyra i natt men sedan somnade både matte och jag om och matte vaknade inte förrän halvåtta. Matte brukar aldrig sova så länge så hon blev nästan förskräckt när hon såg att klockan var så mycket...Jag sov fortfarande djupt då.....och det gjorde Jacinto också.....
Så här ligger jag oftast på nätterna


Jag och Jacinto gick våra morgonrundor och sedan åt vi frukost förstås. Sedan la jag mig i soffan och somnade om igen......

Robban var ledig idag så han skulle hjälpa matte att handla på ICA och att sedan köpa ett par mattor. Det är så himla kallt på golven här....De var borta skitlänge.....och när de kommer hem så har Robban köpt en ny säng åt matte i stället...Jo, en matta till sovrummet hade de också med sig........Sängen får matte som en för tidig julklapp........

Nu är den nya sängen på plats....och den gamla åkte i sopcontainern fast det var inget större fel på den. Jag har inte provlegat i den nya ännu men den är nog bra.........

Jacinto och jag var nyss ute på en rastrunda...Jag var lite lös i avföringen men det beror säkert på att jag har fått lite mat som jag inte är van vid....gott var det i alla fall......Jag åt med god aptit och det var ett tag sedan det hände sist.........



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar