lördag 19 november 2011

Skittråkig dag.....

Det har varit en så himla tråkig dag....Jag har bara väntat och väntat på Jacinto men han har inte kommit hem ännu.......känner mig riktigt deppig.....

Matte och jag har varit ute på några kortare promenader men inte ens ute hände det något kul......

För övrigt har matte mest suttit vid den trista datorn och skrivit och skrivit...Hon håller visst på att göra en ny hemsida Vad det  nu ska vara bra för?????

I morgon har matte kurs i vardagslydnad igen och jag tror att jag får följa med...Det ser jag verkligen fram emot.......

Nu väntar jag bara på kvällsmaten. Har inte ens lust att jaga eller reta katterna.......Hoppas, hoppas, hoppas att Jacinto kommer snart.....Han ska få låna min korg om han vill......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar