fredag 4 november 2011

Sov hela natten.....suttit bunden medan matte städade ute...

Jag sov hela natten och ända till klockan halvsju i morse men sedan har det varit full fart igen.


Leo brukar ligga på mattes säng och sova men nu har jag blivit så stor så jag når honom. Han blir jättesur för att han inte får sova i fred så nu har matte ställt upp en kattbädd på ett skåp bara för att jag inte ska störa honom.....


Leo vill vara i fred....

I morse fick jag sitta bunden på uteplatsen medan matte städade där. Det var massor av löv som hon sopade bort. Matte sopade även på gångvägen här utanför för hon är himla trött på dessa löv som vi drar in hela tiden....Sedan gjorde hon ren trädgårdsmöblerna som hon skulle ställa in i förrådet. Trodde aldrig att hon skulle bli klar......Matte tyckte att jag var duktig för jag sa inte ett knyst fast jag var fastbunden....

Matte åkte sedan med Robban för att handla på ICA men först var Robban tvungen att uträtta ett annat ärende så de var borta ganska så länge. Då passade jag på att sova...Jag var helt yrvaken när de kom hem....jag hade inte kissat på mig heller.....

Vi gick en lite längre promenad innan det var dags för kvällsmat......Idag var jag jättehungrig.....



Vi har varit ute på en runda till...Nu ska jag vila medan jag väntar på kvällskexet.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar