söndag 20 november 2011

Har varit på kurs......är jättetrött....

Jacinto kom hem till slut igår kväll....Jag blev jätteglad men det blev inte han. Han morrade och visade tänderna när jag bara ville hälsa på honom. Han har ont så låt honom vara i fred sa matte. Jacinto var helt stel i bakbenen och hade svårt att röra sig så jag insåg till slut att han inte orkade busa med mig....Han gick o la sig direkt efter att han hade fått lite mat............riktigt tråkigt faktiskt men det var i alla fall kul att han kom hem......


Idag har Jacinto och jag varit med till mattes kurs i vardagslydnad så nu är jag riktigt trött. Alla hundar är så duktiga men som vanligt fick jag inte hälsa på dom....Jo, jag hälsade på Afro och Maja förstås innan kursen startade. Kul att träffa dom igen....Maja är så hoppig så man vet inte riktigt var man har henne. Rätt som det var så hoppade hon över mig........

Maja



Robban var ledig så han skjutsade oss...På hemvägen somnade jag nästan i bilen....Vi hade i alla fall en himla tur med vädret....Precis när kursen var slut började det att regna...

Jag har sovit hela tiden efter det att vi kom hem och ända fram till kvällsmaten som vi fick nyss. När jag skulle ut på rastrunda efter maten ville jag först inte gå med trots att Jacinto också skulle följa med. Jag blev i alla fall tvungen att gå ut. Vi gick en kort runda. Jag hade jättebråttom hem...Väl inne upptäckte jag att Jacinto hade lämnat kvar lite mat så jag slängde i mig den ifall han skulle ångra sig men nu är jag så himla trött så jag vill bara sova......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar