onsdag 11 januari 2012

Tvingad att duscha....

Idag var all snön borta. Jag blev faktiskt riktigt besviken.....men innan Robban åkte iväg och jobbade så fick jag och Jacinto leka ute på ängen....Jacinto tryckte ner mig på marken flera gången och herregud så lerig jag blev........men kul hade vi förstås........Mindre kul blev det när jag kom hem för då tvingades jag in i duschen...Jag säger tvinga för jag gillar inte alls att duscha så jag gick ju inte precis frivilligt in i den. Jag försökte slita mig loss ett par gånger men det gick inte....efter den pärsen blev jag jättetrött och la mig att sova i ett par timmar......fast det var ganska så skönt att bli ren igen....

Matte skulle ta foton på oss när vi var ute men då hade batteriet tagit slut så det får bli en annan dag.....

Däremot tog matte en bild på busiga Iris. Så fort matte ställer ett glas eller en kanna med vatten någonstans är Iris genast där och dricker. Likadant på morgnarna när matte häller i nytt vatten i våra två stora skålar så är Iris först där för att dricka........



Jag har precis ätit kvällsmat. Fick den något tidigare än annars för jag var jättehungrig och idag hade matte lagt i nötfärs igen som jag tycker är så gott....Jag är faktiskt lite stel efter dagens aktiviteter så jag ska nog vila en stund till......Tror att jag lägger mig i soffan.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar