tisdag 17 januari 2012

Händelselös dag....

Det har inte hänt så mycket idag.

Jag vaknade klockan sex. För att visa matte att det var dags att gå upp så jagade jag upp katterna. Försökte få igång Jacinto också men han blev bara arg. Till slut pallrade sig matte upp. Jag gjorde mitt toabesök och därefter fick Jacinto sin runda.......De vanliga morgonbestyren klarades av innan Jacinto och jag fick en ny promenad.

Sedan åkte matte iväg till Stockholm för ny akupunkturbehandling och det dröjde evigheter innan hon var hemma igen.

Kvällsmaten fick jag verkligen vänta på. Den blev ett par timmar försenad. Jag var döhungrig när den äntligen serverades....

Har varit ute på kvällsrunda och kvällskexet har jag ätit upp så nu är det dags för nattsömnen....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar