onsdag 4 januari 2012

Idag har jag varit skällig....

Jag har inte mycket att berätta idag heller......

Matte åkte iväg och handlade och var borta i ett par timmar. Under tiden sov jag. Sedan har vi gått våra vanliga promenadrundor. Det duggregnade mellan varven men det bryr jag mig inte alls om

Idag har jag varit lite mer skällig än vanligt och det är något som matte inte alls gillar. Jag skällde för att få igång Jacinto i morse men han bryr sig inte alls utan är lika tråkig som vanligt.......sedan skällde jag på Leo som satt på bordet och retade mig....och sedan skällde jag på matte för att hon var så långsam när hon gjorde i ordning min kvällsmat.....och sedan skällde jag på Jacinto igen som hade lagt sig i min korg......ja, jag har skällt på både det ena och andra idag......Jag vet att ingen gillar det, varken matte, Jacinto eller katterna men jag kunde inte låta bli.....



Nu har jag precis varit ute på sista kissrundan.......Det blåste en hel del men jag har faktiskt blivit lite modigare ute i mörkret....Nu ska vi alla sova för natten.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar