lördag 14 januari 2012

6 månader idag....

Idag blir jag sex månader gammal så jag tycker nog att det borde firas men det kan jag inte vara säker på........får väl se längre fram på dagen....

Jacinto och jag var ute och lekte på ängen men nästan all snö var borta, lite trist faktiskt. Det blåste rejäla stormbyar också och det gillade inte matte alls....



Matte har en grej som hon borstar Jacinto med och som heter furminator. Hon använde den på honom idag och herregud så mycket päls som lossnade. Hur mycket som helst bara yrde omkring oss...Jag tror att Jacinto skulle ha försvunnit om hon hade fortsatt.......
 


Både Jacinto och jag blev ordentligt trötta efter dagens lek och springande.......





Har precis ätit kvällsmat och rastat efter den men nu måste jag vila en stund till.....är lite stel i mina ben.......Hoppas att jag får något extra gott i kväll i stället för det vanliga kexet även om det är gott det också.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar