fredag 27 januari 2012

Ingen hälta idag....

Det har inte hänt så mycket idag. Jag har varit  ute på mina rastrundor och sedan har jag vilat en hel del....Känner mig lite trött faktiskt men jag har inte haltat idag trots att jag lekte med Jacinto i snön igår.....

Matte har fått tandvärk så hon har inte varit så aktiv heller. Hon tappade en plomb när hon käkade en banan och inte blev det bättre av att hon åt en chokladbit också....

Matte blandade i lite korv i min kvällsmat...jättegott verkligen.....Nu är jag faktiskt riktigt mätt .....

Både jag och Jacinto väntar på att Robban ska komma hit i kväll. När han kommer får nog Jacinto och jag gå en promenad tillsammans och det ska bli jättekul......Robban ska ha bärgaren med sig för han ska hämta sin motorhavererade bil i morgon och köra den till en annan verkstad....


Jacinto gillar också snön


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar