torsdag 19 januari 2012

Snöat.....

Jag sov hela natten och ända fram till klockan sju och det gjorde matte också för en gångs skull. Till och med katterna höll sig lugna.

Robban kom hit efter jobbet. Vi tog en promenad innan matte åkte iväg till akupunkturen i Stockholm.
Robban var trött så vi sov allihop i ett par timmar innan vi gick ut igen....

Det dröjde länge innan matte kom hem för hon var tvungen att handla lite mat också. När hon äntligen kom gick vi ut på en promenad igen och denna gång snöade det . Massor av stora snöflingor som jag försökte fånga. Det var jättekul. Jag for runt som bara den och skulle kunnat vara ute hur länge som helst men klockan var mycket så matte måste laga mat för hon var jättehungrig......och det var förstås jag också eftersom kvällsmaten blev försenad idag också.......

Matte har i alla fall inte lika ont i sin höft och i benet längre och det är ju jättebra.....

Jag var precis ute på kvällsrundan och det är en del snö kvar på marken....Hoppas att det finns snö i morgon också.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar