tisdag 3 januari 2012

Ingen hälta......magen funkar bra...

Det har varit skönare väder idag men det är halt på gångvägarna. Matte och jag försöker gå på gräsmattorna så mycket som möjligt. Nu har det bara blivit kortare rundor idag för matte överansträngde nog sitt ben igår...Hon skulle ha åkt till ICA men det blev inte av så nu får Jacinto och jag vara utan havremjölk i morgon också..lite ledsamt är det.....Hoppas att hon kan pallra sig iväg till butiken då i stället....

Jag har inte så mycket att berätta för det har egentligen inte hänt något speciellt...Fortfarande ingen hälta. Magen funkar som den ska...Iris pinkar som vanligt i bäddarna......Leo och jag leker kurragömma mellan varven....Jag brukar smyga på honom men han hinner alltid undan.......

Nu ska matte och jag ta en runda igen.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar