torsdag 26 januari 2012

Besked i nästa vecka......busat i snön....

På förmiddagen ringde en kvinna från Bagarmossens djursjukhus till matte och sa att de skulle ringa i nästa vecka angående eventuell titthålsoperation så då är det bara att vänta tills dess.....Det som komplicerar det hela är ju mitt hjärta....och så skulle de kolla närmare på röntgenplåtarna....

Jag ska ju inte anstränga mig men jag fick leka en liten stund med Jacinto i snön....


Jag tyckte att det var jättekul trots att Jacinto ideligen tryckte ner mig i den djupa snön..... Jag ville faktiskt inte gå in igen utan hade kunnat stanna ute hur länge som helst. När vi kom till porten så smet jag faktiskt iväg till baksidan av huset igen.....efter många om och men gick jag in. Jacinto var redan inne då....Han är nog lite lydigare än vad jag är men det var så himla kul att busa i snön....

Väl inne upptäckte jag att jag var trött så jag la mig i soffan för att sova.........Apropå soffan så tog matte bort soffkuddarna häromdagen. Hon gillade inte att jag ibland bar omkring dem för de blev både blöta och smutsiga men det hade hon ingenting för.....När hon var ute med Jacinto igår så gick jag in och hämtade en av hennes huvudkuddar i sängen och la i soffan i stället.....Matte blev jättepaff förstås....Jag gjorde likadant i morse så nu har hon lagt tillbaka soffkuddarna igen, alla utom en.....Självklart vill jag ha en kudde att vila mig emot.....

Nu är jag mätt och belåten och ska ta en tupplur igen.......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar