måndag 23 januari 2012

Massor av snö....

Jag blev helt chockad när jag kom ut i morse och såg all snö. Det var hur mycket som helst och det var inte helt lätt att göra ifrån sig heller. Jag plumsade runt och visste inte var jag skulle sätta mig. Snön gick över mattes stövelskaft och det syntes inte alls att de hade plogat igår kväll...Nu kunde vi tyvärr inte vara ute så länge idag för matte skulle åka och få akupunkturbehandling igen.

Det tog ju lång tid innan matte var hemma igen och då var jag så kissnödig så jag satte mig precis utanför entrédörren. Nu hade de plogat gångvägarna men det var så höga snövallar så det var jättesvårt att hitta någon bra toaplats....Jacinto hade tydligen haft svårt han också för det tog evigheter innan han och matte kom hem trots att han bara skulle göra sina toabehov.

I morgon ska jag åka till veterinären för att röntga armbågarna igen. Det är bäst att jag sover nu för vi ska upp tidigt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar