fredag 9 december 2011

Trist dag...

Jag fick ris och fiskbullar till frukost.....mums.....

......men det har varit en jättetrist dag annars. Matte har så ont i sitt högra ben så att hon inte kan stöja på det, än mindre gå. Hon kände av det lite igår redan men nu är det betydligt värre....Hon vet inte vad det beror på men det sprängvärker i hela benet så vi har bara gått korta rastrundor. Vi skulle gå en lite längre runda tillsammans med Robban och Jacinto innan de åkte till hans flickvän men matte blev tvungen att överlämna mig till Robban också på promenaden så ont hade hon.....Hon kunde knappt ta sig hem.....och det blåste och regnade så vi alla var genomblöta....

Apropå rundor så har jag inte bajjat någon gång idag så riset och fisken har väl stoppat upp mina diarréer...Vi var ute alldeles nyss men det kom ingenting då heller men jag hade förstås svårt att koncentrera mig i mörkret och blåsten....Det kom så många otäcka ljud från alla håll och matte kunde inte stanna ute så lång tid heller. Hon sa att vi får försöka om en stund igen....

Jag fick min vanliga kvällsmat så vi får väl se när magen kommer igång igen.....

Jag blev jätteledsen när Jacinto gick iväg...Jag låg i flera timmar framför altandörren för att se om han kom tillbaka men det har han inte gjort....De kommer nog i morgon säger matte....

Matte hade tänkt åka in till hundmässan i helgen men det går ju inte om hon har så här ont i benet...I och för sig tycker jag att det är bättre att hon är hemma hos mig....

Nu kan jag ta mig upp i sängen som Robban brukar sova i också
men Jacinto blir inte glad för där brukar han ofta ligga...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar