måndag 19 december 2011

Bättre igen......

Min mage är bättre idag igen.......Till frukost fick jag ris med nötfärs i och därefter lite havremjölk...Det var så gott.....Jag var jättehungrig......Till kvällsmat fick jag samma mat men med lite morotspuré i också....

Vi har inte gjort så mycket idag heller förutom korta promenader och lite träning...Mattes ben har ju inte blivit bättre så hon kan ju inte gå så långt eller stå en längre stund. Det värker alldeles för mycket......

När vi var ute nyss så hade det frusit på så det var knaggligt och halt på marken.....Det var ju inte så kul precis.......och när vi kom in upptäckte vi att pissiris hade varit i farten igen så nu är tvättmaskinen på gång igen......Tur att jag kan lägga mig på soffan när jag vill vila men vi är så trötta på katten både matte och jag.......




Och i morgon ska jag till djurkliniken igen men då ska jag träffa en annan veterinär. Det ska bli riktigt spännande......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar