torsdag 22 december 2011

En händelselös dag.....

Det har inte hänt så mycket idag egentligen. Jag har varit ute på kortare promenader. Det är halt och knaggligt så det är inte helt lätt att ta sig fram......



Jag är fortfarande bra i magen så det nya fodret som matte blandar med ris- o fiskdieten är nog bra för min mage, peppar, peppar, ta i trä som matte brukar säga.......och jag har nyss ätit kvällsmat. Det blev lite senare än vanligt för matte var iväg till ICA och handlade inför julen. Jag var döhungrig och slängde i mig maten. Försökte sno lite från Jacinto men matte var beredd förstås så det blev ingenting med det......fick i alla fall slicka rent skålen efteråt men där fanns bara några riskorn kvar.....Han är snål tycker jag.....

Matte ska kolla på TV, på hockeyderbyt mellan Djurgården - AIK så jag får väl roa mig själv ett tag. De andra djuren är jättetråkiga för de ligger bara och sover ....kanske ska jag jaga upp Iris? Hon blir så himla sur......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar