söndag 18 december 2011

Diarré igen.....

Oj, oj, oj, det här har varit en mycket trist o jobbig dag. Jag har fått diarré igen så jag har varit tvungen att rusa ut stup i kvarten hela natten och hela dagen...Det bara sprutar och rinner ur mig.....Matte tycker att jag är jätteduktig som kan hålla mig tills hon får på sig lite kläder. Hon är ju inte så snabb nu heller med det onda benet som inte har blivit bättre ännu....

Så fort som jag har ätit av min vanliga mat i ett par dagar så pajjar magen...Nu har vi hållit på så här länge, Jag har ätit dietkost ett tag tills jag blir bra i magen och så blandar matte försiktigt i min vanliga mat och efter några dagar så är det kört igen....Matte tror att den långvariga antibiotikabehandlingen och all mask och alla avmaskningar har sabbat min mage.......

Nu fick jag lite kokt ris till kvällsmat men jag är jättehungrig.....När matte vände ryggen till så rusade jag fram och snodde lite ur Jacintos matskål. Han flyttade snällt på sig men matte upptäckte mig tyvärr.....

Så idag har ingenting annat hänt än att jag har fått springa ut på toa jätteofta.......Vi tog en lite längre promenad mitt på dagen. Det var jätteslaskigt och halkigt......


Nu är jag riktigt trött. Jag har ju knappt sovit någonting sedan igår så nu ska jag ta en tupplur i soffan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar