söndag 4 december 2011

Tränat inkallning....

Sov till klockan sju. Käkade frukost efter morgonrundan...Somnade om på mattes säng.....

När matte och jag sedan gick ut så tränade vi bland annat inkallning.....Jag fuskade bara en gång då jag  inte ville sitta kvar utan gick efter matte i stället men annars så skötte jag mig jättebra sa matte.....Jag blir så himla glad när matte ropar att jag ska komma så jag studsar och hoppar när jag kommer fram till henne.....

Det var mycket bättre väder idag och det var ju skönt även om jag inte bryr mig så värst mycket om vad det är för väder. Det är jämt lika kul att vara ute, nej förresten...jag gillar inte när det är mörkt för det är lite läskigt......

Jag har varit lite stel i benen efter dagens aktiviteter så nu ska jag vila en stund och då lägger jag mig i soffan. Jag har precis ätit kvällsmaten och känner mig mätt och belåten.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar