lördag 10 december 2011

En ännu tristare dag....

Matte har jätteont i sitt ben och har inte sovit på hela natten. Hon försökte att inte störa mig och katterna men jag hörde nog att hon hade radion på fast jag sov för det mesta. Matte säger att jag snarkade......kan det verkligen stämma???

Det har alltså varit en skittrist lördag. Vi har inte varit ute långa stunder och när vi var ute så regnade det och det gör det nu också.....

Matte har inte kunnat göra någonting mer än att sätta igång tvättmaskinen. Iris pinkar ju både i Jacintos och mina bäddar stup i ett så tvättmaskinen och torktumlaren går för runt jämt.....och så har hon tittat på TV, på skidskytte och så är det snart Nobelfestligheter och sedan hockey som hon tänkte kolla på...Och jag har mest legat och kollat ut genom altandörren för att se vad som händer där ute och så har jag väntat på att Jacinto ska komma.......Matte och jag har lekt lite grann förstås och så har jag fått massage.....

Vi har bara kunnat gå ut på gräsmattan här utanför då jag måste på toa. Jag är i alla fall bra i magen igen men det är tydligen inte Jacinto. Robban ringde nyss. De hade fått springa ut hela natten för att Jacinto är dålig....De är på väg hit hem nu....åh, vad glad jag blir.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar