lördag 24 september 2011

Oj, vad glad jag blev när matte kom hem igår kväll. Hon hade varit iväg och firat sin älste sons födelsedag. Jag hade varit jätteduktig även om jag hade  kissat på mig i vardagsrummet. Matte sa ingenting utan hon torkade bara upp det...Vi gick en kvällsrunda Jacinto och jag och jag var så nödig så..Jag var lite lös i avföringen. Matte tror att jag har varit i kattlådan och ätit kattskit och det kan väl hända......Matte hade köpt ny kattlåda med huv på så att jag inte skulle komma åt innehållet men då vägrade Iris gå på toa.....Vet ni, hon har  kissat i min biabädd. Matte är helt säker på att det är Iris.......så nu har matte tagit bort på huven på kattlådan......Jag vet att jag inte får rota  där men det är svårt att motstå alla gånger......förresten kan Jacinto också göra det ibland så det så.......

Efter kvällsrundan igår så sov jag hela natten ända tills strax efter fem i morse..Då var jag tvungen att gå ut på toa.....

Jag fick en present av Robbans tjej Cilla igår, en liten id-tub i form av en kopparfärgad tunna som ska sitta fast i halsbandet. I den finns tel nr och adress till min matte om jag skulle springa bort...Cilla säger att Sanktbernhardshundar måste ha en tunna att bära på. Den ser jättehäftig ut......

Matte säger att hon ska göra rent i mina öron och klippa klorna på mig...Låter inte alls kul så nu ska jag först sova en stund....

Försöker hinna ikapp Jacinto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar