söndag 25 september 2011

Idag har jag hållit min matte vaken sedan 05.15, ja inte bara matte. Blev jättepigg efter det att jag hade varit ute o gjort mina toabestyr…Försökte få igång Jacinto men han blev bara sur. Då skällde jag på Iris som satt i fönstret och bara glodde på mig men det hjälpte ju inte…..fick syn på Leo så då jagade jag honom. Jag tror faktiskt att Leo retade mig för han gjorde allt för att jag skulle springa efter honom…Till slut hoppade han upp på köksbänken för att han och Iris skulle få mat men jag fick minsann vänta som vanligt till klockan sju…….
Iris

Leo


Igår kväll retade jag Jacinto så mycket så att han nöp till mig. Jag skrek jättehögt men ingen brydde sig. Matte säger att jag får skylla mig själv eftersom jag hela tiden ska på honom Det tog inte lång stund förrän jag hade glömt bort att Jacinto inte ville busa med mig men nu blev jag lite mer försiktig när han fräste åt mig……Jag tycker ju så mycket om Jacinto och jag tror att han gillar mig också för jag brukar få en puss av honom ibland men jag vill att vi ska leka i stället…..



Jacinto


Jag tror att matte har varit ute med mig femtielva gånger idag för att jag måste kissa. Hon börjar fundera på om jag har dragit på mig en urinvägsinfektion men jag dricker massor av vatten så det kan ju bero på det också….


Matte kom hem nyss. Hon och Jacinto hade varit ute på promenad och gått förbi ett bakluckeloppis och där hade matte köpt fyra mjukisdjur till mig. Jag älskar mjukisdjur………

Mina nya mjukisdjur


Matte tycker att jag är jätteduktig som kan vara ensam hemma när hon och Jacinto är ute. Jag brukar alltid somna då……





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar